Stabilizacja i systematyczne nasycanie się rynku produktów bankowych dla klientów indywidualnych spowodowały poszukiwanie nowych segmentów i nisz rynkowych. W związku z tym postanowiono zwrócić uwagę na stosunkowo niedawno wyodrębniony przez banki segment produktów i usług skierowanych do studentów. Praca powstała w wyniku zestawienia wybranych zagadnień uwzględnionych w badaniach na temat zainteresowania produktami bankowymi ze strony studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Omówiono w niej nie tylko oczekiwania w stosunku do potencjalnych usługodawców na rynku finansowych usług detalicznych, ale również najważniejsze mankamenty ofert z punktu widzenia klienta, a także możliwości zaspokajania potrzeb i konstruowania lepszych instrumentów finansowych dla omawianego segmentu.
Słowa kluczowe: produkty bankowe, segment studentów
Olga Stefko, Katarzyna Czajczyńska - Zainteresowanie produktami bankowymi wśród studentów na przykładzie Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - plik pdf; (319 KB)