Honorata Balicka
Stopień zaawansowania oferty internetowej a konkurencyjność banku

W artykule opisano zakres internetowego wspomagania usług bankowych ze szczególnym uwzględnieniem wzrostu konkurencyjności banku na rynku usług finansowych. Artykuł dotyczy problemu efektywnego wykorzystania Internetu do wprowadzania innowacyjnych usług bankowości internetowej. Przedstawione w pracy możliwości rozwoju oferty bankowej koncentrują się na nowych obszarach rywalizacji, które powstają na rynku elektronicznym. W rekomendowanych rozwiązaniach uwzględniono główny wyróżnik konkurencyjności banku, którym jest zdolność do tworzenia wartości dodanej dla usługobiorcy.

Słowa kluczowe: innowacje, konkurencyjność, usługi bankowości internetowej

  Honorata Balicka - Stopień zaawansowania oferty internetowej a konkurencyjność banku - plik pdf; (508 KB)



Ta strona używa plików cookies, dzięki którym może działać lepiej.
Aby się dowiedzieć więcej o technologii cookies, proszę kliknąć tutaj: Polityka prywatności NBP »
Aby móc przeglądać zawartość, należy zaakceptować cookies z tej strony Akceptuję