Krzysztof Jackowicz
Nowe kanały dystrybucji produktów bankowych a wybrane probelmy zarządzania bankiem

Artykuł przedstawia wybrane problemy zarządzania bankiem w sytuacji, gdy zasadnicze zmiany zachodzą w dziedzinie bankowych kanałów dystrybucji. W pierwszej części autor porównuje stopień rozwoju tradycyjnego i zdalnego sposobu sprzedaży produktów i usług bankowych w Polsce i na świecie. Następnie omawia podstawowe przesłanki decyzyjne w procesie zarządzania inwestycjami w niefinansowy majątek trwały. Koncentruje się przy tym na wpływie tworzenia infrastruktury do świadczenia usług z zakresu remote banking na: pozycję banków w systemie finansowym, konkurencję wewnątrzsektorową, konkurencyjność banków wobec podmiotów niebankowych, globalną pozycję ryzyka banków oraz ich przychody i koszty.

Ta strona używa plików cookies, dzięki którym może działać lepiej.
Aby się dowiedzieć więcej o technologii cookies, proszę kliknąć tutaj: Polityka prywatności NBP »
Aby móc przeglądać zawartość, należy zaakceptować cookies z tej strony Akceptuję